سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی های مفید موازی با نرم افزار CRM

تکنولوژی های مفید موازی با نرم افزار CRM که به تاثیرگذاری بیتشر کسب و کار شما کمک می کند

هر کسب و کاری برای نمایش بهتر محصول خود و برای برقراری ارتباط بهتر نیاز به استفاده از شکل های مختلف تکنولوژی دارد. همچنین ابزارهای تکنولوژی باعث شناخت بهتر و گسترش کسب و کار شما می شود. در اینجا می خواهیم به بررسی تعدادی از تکنولوژی های موازی با نرم افزار CRM که باعث گسترش و رشد کسب و کار شما می شود، بپردازیم :

  • یک وب سایت مناسب، قدرتمند ترین ابزار بازاریابی است که هر کسب و کاری می تواند داشته باشد. وب سایت در مرحله اول به کسب و کار شما کمک می کند تا به راحتی معرف شما باشد و محصول شما را نمایش دهد. امروزه بسیاری از مشتریان در حوزه های مختلف برای پیدا کردن تامین کننده مناسب دست به جستجو در اینترنت می زنند.
  • نظرسنجی ها نشان می دهد تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک وب سایت مناسب ندارند. همچنین بسیاری از شرکت ها با طراحی یک وب سایت با گرافیک سنگین و تعداد صفحات زیاد باعث دور شدن مشتریان از خود شده اند.
  • از ویژگی های وب سایت این است که با اندازه سازمان ارتباطی ندارد. پس شما می توانید با داشتن یک سایت ساده و تعداد صفحات اندازه، یک ویترین خوب از کسب و کار خود داشته باشید همچنین با برقراری ارتباط بین وب سایت و نرم افزار CRM شرکت امکان دریافت همزمان اطلاعات از بازدید کنندگان را فراهم سازید.

رسانه های اجتماعی: تبدیل فرصت های تجاری به بازار هدف و مشتریان

امروزه شبکه های اجتماعی فقط برای مشارکت و فعالیت های دوستانه و سرگرمی نیست. شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند در مرحله اول تصویر مناسبی از برند خود در ذهن مخاطبان ایجاد کنید. همچنین تعامل مشتریان با شما در شبکه های اجتماعی باعث می شود فیدبک ها و نظرات خوبی بدست آورید که به شما در بهتر شدن کمک می کند. شبکه های اجتماعی یک راه کوتاه  سریع برای تبلیغات برند و محصول خود در یک فضای صمیمی می باشد. 

نرم افزار CRM : بانک یکپارچه ای از اطلاعات مشتریان

برقراری ارتباط صحیح با مشتریان مهم ترین قسمت هر کسب وکار می باشد. نرم افزار crm به شما بانک اطلاعاتی یکپارچه ای از انواع مشتریان شما می دهد و کمک می کند تا قابلیت ثبت مذاکرات و پیگیری ها و ارجاع کار برای هر مشتری داشته باشید. در واقع CRM راز موفقیت و گسترش کسب و کار شما می باشد. در نرم افزار CRM سعی کرده ایم به بهترین و ساده ترین شکل این امکان ثبت مشتری و پیگیری ها را برای شما فراهم آوریم.

پرداخت اینترنتی: سهولت خرید برای مشتریان

پرداخت اینترنتی باعث می شود پروسه خرید مشتریان در زمان کوتاه تری صورت گیرد و این امر در ضایت مندی مشتری نیز تاثیر دارد. همچنین با توجه به اینکه مشتریان برای پرداخت اینترنتی هزینه محصول باید از طریق سایت شما اقدام کنند، ثبت نام و ورود مشتریان به سایت باعث پویایی بیشتر سایت شما می شود. با استفاده از باشگاه مشتریان یا فرانت آفیس نرم افزار CRM امکان بهره مندی از فروشگاه آنلاین و پرداخت اینترنتی را برای شما فراهم آورده ایم.

بانک های اطلاعاتی تخصصی : قرار گرفتن نام شما در کنار رقبا

قرار گرفتن و معرفی کسب و کار شما در بانک های اطلاعاتی آنلاین که به صورت تخصصی در حوزه کاری شما فعال می باشند، باعث کسب اعتبار بیشتر خواهد بود و اعتماد مشتری نسبت به مجموعه شما جلب خواهد شد. همچنین عضویت در این بانک های اطلاعاتی  امکان یافتن شما توسط مشتری افزایش خواهد یافت.